Bertaubat la Miss Kepoh!! - Nora Danish


Kebelakangan ini, Instagram Miss Kepoh  sering memuatbaik 'posting'-posting' panas yang mengaitkan tentang sikap serta gaya hidup selebriti tempatan. Salah seorang daripada selebriti tempatan yang turut terkena tempiasnya adalak aktres popular Nora Danish.

Nora telah meluahkan rasa kekesalannya terhadap Miss Kepoh berikutan sekeping gambar yang mengaitkan dirinya,  kononnya dia berpakaian seksi dan memakai bikini di tepi laut baru-baru ini.

Lantas menerusi Instagram miliknya, Nora telah memperbetulkan semula kenyataan Miss Kepoh dan menegaskan wanita yang memakai bikini itu ialah kawannya berbangsa Cina dan seorang yang sangat baik.

Dia juga meminta jasa baik admin Miss Kepoh yang sehingga kini tidak tahu siapa dalangnya, supaya menghentikan penyebaran fitnah serta mengaitkan gambar tersebut dengan dirinya. Nora juga turut menjual pantun yang berbunyi:

2-3 kucing berlari,

Miss Kepoh buat hal lagi,

Nak kutuk make sure teliti,

Dah salah malu sendiri.

Dalam pada itu, Nora memberi peringatan keras kepada semua peminat Miss Kepoh agar bertaubat. Fitnah dosanya lebih besar daripada membunuh.

0 Response to "Bertaubat la Miss Kepoh!! - Nora Danish"