DIANA DANIELLE : NO KOMEN!! HARAP FAHAM SITUASI DAN KEADAAN SAYA


Biarpun Isu Diana Danielle bercoli ini sudah lama dan hanya ditinggalkan dengan persoalan dan tiada jawapan, Malah Diana tetap tidak akan menjelaskan mengapa beliau berbuat demikian.

“MAAF saya tidak akan komen apa-apa mengenai soal itu.” Itulah jawapan yang diberikan pelakon Diana Danielle ketika diajukan soalan mengenai gambar dirinya dalam sebuah majalah baru-baru ini.

Dalam majalah itu  Mac lalu, Diana atau nama sebenarnya Diana Danielle Danny Beeson, 24, yang mengenakan pakaian menjolok mata, menimbulkan keadaan tidak senang peminat kerana dikatakan tidak sesuai dengan imej seorang isteri dan ibu.

Baca lagi >>Bercoli, Diana Daniell Bikin Gempar!!!(Foto Jelas) KLIK SINI

Bagaimanapun ketika menjelaskan keadaan itu, Diana dengan baik menolak agar soalan ini tidak terus ditanya memandangkan dia tidak akan menjawab sebarang soalan berkaitan isu terbabit.

“Kita tidak akan terus bercakap soal ini. Sebabnya jawapan saya masih tetap sama iaitu tiada komen.

“Terima kasih kerana memahami keadaan saya,” katanya dengan lembut ketika ditemui pada majlis pelancaran koleksi Lebaran Raya Sin-cerelybyus 2015, di Shah Alam baru-baru ini.

Baca lagi >>Farid Kamil Terkilan Isu Isterinya Bercoli KLIK SINI


0 Response to "DIANA DANIELLE : NO KOMEN!! HARAP FAHAM SITUASI DAN KEADAAN SAYA"