KEJAM!!! ZALIM!!! Bayi kena gigit dan dicakar pengasuh!!!


Seorang bayi berusia lima bulan cedera di muka, tangan dan telinga dipercayai digigit dan dicakar ketika dalam jagaan pengasuh di sebuah taska di Pandan Indah, semalam. 

Nur Ameena Nabila mengalami luka pada hampir keseluruhan wajahnya, selain di pergelangan tangan kanan dan telinga. 

Bapa bayi itu, Ahmad Mat Seman, 44, berkata kejadian diketahuinya selepas dimaklumkan pengasuh yang menghubungi isterinya, Izurni Ibrahim, 38, pada jam 1.45 petang yang meminta mengambil anaknya. 


Nur Ameena Nabila mengalami luka pada hampir keseluruhan wajahnya, selain di pergelangan tangan kanan dan telinga. "Sebaik tiba, saya terkejut melihat keadaan anak yang penuh luka kesan gigitan dan calar. 

"Saya kemudian meminta penjelasan daripada wanita itu dan dia hanya memberitahu anak saya digigit dan dicakar kanak-kanak lain ketika sedang membancuh susu," katanya ketika pemberita.

Ahmad mendakwa, kejadian kemungkinan berlaku lebih sejam sebelum pengasuh menghubunginya berikutan terdapat kesan darah kering pada telinga dan selimut anaknya. 

Susulan itu, beliau membuat laporan polis di Balai Polis Pandan Indah sebelum membawa anaknya ke Hospital Ampang, untuk menerima rawatan.


0 Response to "KEJAM!!! ZALIM!!! Bayi kena gigit dan dicakar pengasuh!!!"