"Love Bite" pada tubuh Nora Danish undang tanda tanya

Jika sebelum ini Nora Danish dikritik peminat kerana memilih anak menteri Dato Seri Mohamed Nazri Aziz, Nadeem sebagai bakal suami, kini pelakon itu kembali mencetuskan kontroversi dengan memuatnaik foto memperlihatkan kesan "Love Bite" pada bahagian tangannya.



Gambar itu dimuatnaik di akaun Instagram milik peribadi wanita comel itu baru-baru ini. Nampaknya, peminat Nora Danish sangat sensitif dan cepat melemparkan komen-komen pelik tanpa usul periksa. Ada yang menyangka kesan lebam itu ada kaitan dengan filem Conjuring, ada pula yang mengajaknya bermain "clapclap".

Di bawah ini ialah sebahagian komen-komen peminat yang membuat admin tersenyum sendiri tatkala membayangkan filem Conjuring banyak dibincangkan sebagai lawak jenaka di sebalik gambar tersebut.



Berikut pula ialah sekeping gambar Nora Danish yang menampakkan kesan lebam bulat pada tangannya hingga menjadi pertikaian peminat. Walaupun macam-macam komen yang diterima pelakon itu, dia lebih suka berdiam diri sebagai langkah untuk meredakan keadaan.


0 Response to ""Love Bite" pada tubuh Nora Danish undang tanda tanya"