kalau tak baby ni ke tong sampah!!!



Sebentar tadi jam 4.30pm saya dimaklumkan oleh rakan sepejabat berkenaan seorang ibu yang ingin menjualkan anak gadisnya yang baru berusia 2 ke 3 bulan untuk dijual dengan harga RM 0.50.

Perkara ini telah mendapat perhatian ramai dilaman sosial Facebook. Rasa sangat malas mahu menulis berkaitan kisah ini. Hati rasa sangat tidak tenteram, sedih bercampur baur dengan seribu persoalan yang amat payah untuk dijawab.

Anak Gadis sekecil ini yang tidak berdosa ingin dijual dengan alasan sudah tidak tahan dengan sawan nangis anaknya itu.

Bermula dengan harga 50 sen sahaja mungkin anda akan memiliki anak gadis ini.
Klik untuk sebut harga bersama Pn Norazlina Ebon. Klik Imej untuk mendapatkan No telefon gadis ini.





Sesungguhnya dia ni sangat kejam kerana sanggup menjual anaknya sendiri. pada jam 5.40pm saya cuba membuka facebooknya kembali tetap apa yang saya dapat  hanya lah gambar ini.

Kalau tidak silap ,sebelum facebooknya hilang sempat saya merembat gambar ini. Kepada teman-teman yang mengenali gadis ini, tolong lah nasihatkan dia. Jangan jadi bangang sangat.

Kami tidak tahu status anak tersebut, sama ada dia sah atau pun tidak. dan apa yang pasti anak kecil itu tidak bersalah. dan kami tidak tahu status wanita ini. harap maklum.

6 Responses to "kalau tak baby ni ke tong sampah!!!"

Adam Vai berkata...

Lawa mak budak ni. Meh bagi aku jaga. Haha

Panglima-api berkata...

amek la adam...tak de hal...ngan mak2 dia kau jage pun tak pe..atleast mak dia taubat skit....

Cinta Hatiku berkata...

subahanallah..bebtul ke atau si ibu saja buat [lawak tak pandai] ..kalau takmo meh bg saya..:D

Cinta Hatiku berkata...

subahanallah..bebtul ke atau si ibu saja buat [lawak tak pandai] ..kalau takmo meh bg saya..:D

aPoH berkata...

kononnya nak hilangkan sawan tangis jual anak olok². petua orang tua katanya. entahlah. boleh hilang ke macam tu.

Panglima-api berkata...

huhuh,.benda tu semua boleh diperbetulkan if ibu dia sendiri tau bile budak tu nak minum,,,jaga kesihatan...ini tgk mak dia pun brutal je....mcmane nak jage anak mcm tu..kesian kat baby tu......