My 1st Book In Malaysia. Thankz Guys!!!!


Pernah satu ketika dahulu, Sekitar tahun 2009, PSI pernah mengeluarkan buku untuk pembaca yang berminat berkenaan paranormal. 

Syukur rasanya bila dapat siapkan kesemua buku yang dipecahkan kepada 6 bahagian, pembeli boleh beli 1 set (6 buku) atau satu buku sahaja. Terpulang kepada keminatan individu tersebut.

Diam tak diam sekrang sudah pun 2011. sudah pun nak masuk tahun 2012 dan bakal mendapat cahaya mata yang pertama. Masa berjalan begitu pantas, tanpa disedari semua berubah sekelip mata.

Terima Kasih buat Uncleseekers, Adeek, Jamie, Max, Mona, Liyxa, Adan dan kepada mereka yang sentiasa rapat dengan shah_clunk A.k.a Atok Sempoi atas jasa dan pengalaman bersama kalian untuk menyiapkan buku tersebut.

Untuk mengingati kembali kehangat entry yang dipos pada tahun 2009, ini lah jalan cerita yang baru-baru sahaja mengenal erti Blogger.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dunia Paranormal menjadi satu tarikan dalam hidup aku ini. dah tak boleh lari dah. tak tau nak kejar macam mane..sampaikan aku habiskan mase lebih dari setahun untuk menyiapkan buku ini....tapi tanpa bantuan UNCLE tu...aku tak de pape yang dapat di sumbangkan kepada Team PSI..akhirnya...setelah aku memerah kepala otak aku ni...anda semua tidak tahu betapa payahnya aku nak siapkan buku ni....kalau anda semua tahu....mesti korang larinya....hahahahaha.....apa pun terima kasih buat team psi terutama UNCLE, kawan-kawan yang banyak memberi semangat kepada aku untuk buat buku ini..akhirnya berada di pasaran!!!!
jangan lupa dapatkan buku tersebut......menarik di dalamnya......
yang takut pada hantu tu..pegang lah pepatah ini..."jadikan lah ketakutan itu satu hiburan bagi kita"

KATA PENULIS NOVEL - 

Nak bagitau anda semua…..saat menyeramkan telah tiba di rak-rak buku kini hihihihih….
Ini semua angkara dari kepelikan Abdullah hussien alattas ( Uncle ) yang telah meneroka alam mereka hahahahaha….
Nak rasa naik bulu roma, bayar pengerasnya…
Manusia di semenanjung rm 9.99 je…
Di sabah & Sarawak rm 12.99 je….
Hehehehehehe…..

0 Response to "My 1st Book In Malaysia. Thankz Guys!!!!"