Lelaki hensem bergelar penyamun TARMORS

ini lah wajah pemuda kacak yang telah dirakamkan oleh cctv di office kami ketika pekerja lelaki pergi sembahyang jumaat. Alangkah bijaknyanya otak dan minda mereka.

Penyamun ini yang bertindak memasuki ruangan office lebih kurang jam 1.30 tgh hari. Mereka Melakukan aktiviti harian in seramai 3 orang.

Rakan sejawat yang Berbaju belang pula cuba memperdayakan seorang pekerja wanita di tingkat 2, lantas seorang lagi pekerja bertindak memasuki ruangan btingkat 3 sambil memegang telefon yang pastinya menerima arahan daripada rakan seperjuangannya di bawah yang sedang mengawal keadaan sekeliling.

Jurukamera kami sempat merakam kan sebuah kereta kancil bernombor pendaftaran BFR 8781 yang didaftarkan dibawah nama seorang gadis cantik, letchumi a/p ramadas. (info dr facebook)  kelihatan 2 remaja hensem yang sedang beristirehat di dalam kereta tersebut.

Kepada anda yang menemui kereta atau pun wajah yang terpapar sebagai wanted itu, Pandai-pandai lah korang nak buat apa, yang pasti bukti mereka ambil barang memang sangat kami ada. kihkihkihkihkih....


Video cctc  akan di masukkan kemudian ye..nanti tgk lah sendiri...

sekian untuk makluman

0 Response to "Lelaki hensem bergelar penyamun TARMORS"