Raden Johari Mansor - " Bantu padamkan semua cerita aku dalam internet"

Sedang Enak melayari Laman Sosial Facebook yang Paling populer dalam malaysia, kini timbul mengatakan bahawa facebook dah nak kena tutup. hurmm...kenapakah?? ke da kaya sangat...


Tak pe, kita abaikan...tapi sedang belek2 gambar dalam facebook tu...terjumpa satu gambar ni :


Rupebentuk telefon Uncleseekers yg menunjukkan
 panggilan dari Raden Johari

Ni ayat yang ditulis..:

"Aku terima panggilan dari Raden Johari (0197720611) pada 8/2/2011 jam 9.21 malam mohon agar dapat membantunya memadam kesemua cerita tentang dirinya dalam internet. Nanti aku copy paste artikel mas kancil dan sedikit modus operandi dia selama ini samada besok atau lusa dalam blog aku. Aku juga akan tulis semula perbualan antara aku dengan Raden Johari disaksikan oleh saudara Halim dan Boy Seremban ketika kami bertiga makan malam di sebuah restoran TomYam di Janda Baik. "

"Raden Johari telefon dan cakap baik-baik dengan uncle. Tapi disebabkan anak dia menyalak kuat sangat terpaksalah aku bongkar modus operandi orang tua dia selama ni. Uncle nak Raden Johari tahu oleh kerana anak dia punya pasal uncle tulis cerita pasal orang tua dia dalam blog uncle. "- Uncleseekers.

Siapa tidak kenal dengan uncleseekers, pembongkar nombor satu di Malaysia, cerita pasal Permaisuri Aishah tak habis lagi Uncle. Dah bongkar pasal Raden Johari.???

”Jika kalian menyembunyikan apa yang ada dalam hatimu atau kalian melahirkannya, pasti Allah mengetahuinya.” Allah mengetahui apa pun yang ada di langit dan apa pun yang ada di bumi. Allah Mahakuasa atas segala sesuatu. (QS Ali-Imran: 29) 

Kepunyaan Allah-lah segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Dan jika kalian melahirkan yang ada di dalam hatimu atau kalian menyembunyikannya, niscaya Allah akan membuat perhitungan dengan kalian tentang perbuatanmu itu. Maka Allah mengampuni siapa yang dikehendaki-Nya dan menyiksa siapa yang di kehendaki-Nya, dan Allah Mahakuasa atas segala sesuatu. (QS Al-Baqarah: 284)

Raden Johari, Raden Johari, Raden Johari, Raden Johari.........
Mengapakah Melakukan sedemikian rupa?? adakah kerana mahukan nama atau terkenal??






0 Response to "Raden Johari Mansor - " Bantu padamkan semua cerita aku dalam internet""