Ainul Aishah tak pakai bra?

gambar yang dikatakan Ainul Aishah tak pakai bra. Rupa-rupanya inilah gambar Ainul Aishah yang membuatkan satu Malaya kecoh. Memang sekali pandang macam tak pakai bra… Tapi tak taulah kan. Mungkin camera trick or angle yang buat nampak macam ada sesuatu yang tertimbul di baju Ainul Aishah tu…
“Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali ‘bra’. Disebabkan itulah ‘bra’ tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik ‘bra’ saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, ‘I don’t have boops!’”
dan katakanya lagi:
“Saya minta maaf. Saya tak tahu akan jadi macam ini. Saya memang memakai ‘bra’ ketika itu. Ini semua salah faham. Saya berjanji saya tak akan buat begitu lagi,”
Malas nak komen lebih2, Renung2kan dan selamat beramal! Cewwwaahh…
+Sila buat penilaian anda sendiri dan tinggalkan komen, ok?
ainul-aishah-bra-3
ainul-aishah-bra-2ainul-aishah-bra

0 Response to "Ainul Aishah tak pakai bra?"