PANAS!!!!Vokalis "Floly Pop" Pukul Isteri pertama Sampai keGUGURan disebabkan isteri no dua????


Sebelum ini,  ramai yang memperkatakan tentang seorang vokalis kumpulan popular yang mengakui sudah bernikah sekali lagI.  Namun, isteri pertama beliau pula mengeluarkan sebuah kenyataan bahawa beliau tidak merestui suaminya itu berkahwin satu lagi dan sekaligus membuatkan mereka berdua mengahadapi konflik yang agak besar.

Hari ini, timbul satu cerita yang agak mengejutkan apabila isteri pertama vokalis tersebut yang dikenali sebagai Baby didakwa telah dibelasah oleh penyanyi itu kerana kenyataan yang dikeluarkan kepada media sebelum ini.


Menerusi portal Rotikaya.com pihak mereka telah menerima beberapa screenshot perbualan di antara dua teman rapat isteri kepada vokalis berkenaan dimana wanita itu sering diabaikan oleh suaminya dan didera secara teruk sehingga beliau keguguran.


Si isteri dikatakan menolak untuk membuat laporan polis kerana bimbang bakal merosakkan reputasi mereka sekeluarga.

Kedua-dua rakan tersebut turut merasa marah dengan sikap anak pertama pasangan terbabit yang seakan-akan tidak mengendahkan ibunya dan memilih untuk menghabiskan masa bersama teman wanita daripada melindung ibunya yang sedang derita.


Jika benar segala ini berlaku, memang vokalis tersebut seorang lelaki yang dayus dan lupa daratan. Pada pendapat kami lebih baik Baby ambil tindakan selanjutnya sebelum perkara ini berlanjutan. Tidak usah lagi memikirkan maruah atau aib orang lain kalau perbuatan mereka sudah melampaui batas.

Nak tahu siapa vokalis yang dimaksud? CONFIRM TAHU PUNYA!!

0 Response to "PANAS!!!!Vokalis "Floly Pop" Pukul Isteri pertama Sampai keGUGURan disebabkan isteri no dua???? "