KEJAM!!! Makan Otak Monyet Yang Masih Hidup...


Di Malaysia, kalau kita dengar ada yang makan darah ular, kucing dan katak pun sudah cukup meloyakan tekak. Tetapi di negara luar lebih dasyat lagi apa yang mereka makan. Mungkin bagi penggemar makanan eksotik, itu adalah sesuatu yang sangat lazat dan mampu membuatkan mereka kecur liur.

Otak monyet yang masih hidup kononnya boleh mengubati masalah kekuatan seksual lelaki. Selain itu juga, dapat menambah stamina. Di China, dipercayai bahawa otak monyet yang masih hidup (otaknya yang masih berdenyut) merupakan ubat yang paling mujarab untuk mengubati masalah kekuatan batin. 



Monyet yang ditangkap dipaksa ditarik ke meja makan. Monyet di letakan di dlam lubang yang tersedia di meja yang di buat khas di tengah-tengah Salah satu cara makan menggunakan tukul untuk mengetuk kepalanya, cukup sukar untuk benar-benar membuat lubang di kepala monyet hidup. Tengkorak yang retak dibuka dari kepalanya dan makan menggunakan sebatang rod besi untuk mengeluarkan otak monyet.

Monyet biasanya akan menjerit  sebelum mati berhampiran meja.


Pengunjung yang dalam keadaan lapar dengan agresifnya mengambil otak tersebut terus masuk ke dalam mulut. Malah, untuk lebih sedap, otak tersebut dicelup ke dalam sup herba tradisional bagi menaikkan lagi aroma semasa makan.


0 Response to "KEJAM!!! Makan Otak Monyet Yang Masih Hidup..."