Lurah dendam hingga bawah dada Dynas curi tumpuan peminat?


Wan Intan Edrinas Wan Mokhtar atau lebih dikenali sebagai Dynas Mokhtar dilahirkan pada 8 Mac 1983. Berasal dari Kuala Lumpur, Dynas ialah seorang pelakon dari Malaysia yang wajahnya sentiasa serius. Malah, bila dynas senyum, senyumannya itu sungguh manis.

Ibu kepada 2 orang anak ini telah mengalami keretakan rumahtangga pada Febuari 2014. 

Biarpun telah berpisah, Dynas merupakan pemilik perniagaan menjual pakaian ibu mengandung serta menyusu, Dynas Nursing Attire (DNA) dengan membuka cawangan pertamanya di The Curve, Mutiara Damansara malah semakin bertambah cawangan perniagaannya antaranya di Setia Alam City Mall.

Graduan berkelulusan Diploma Komunikasi Massa dari UiTM Shah Alam (2005) ini, telah menghadiri satu jemputan iaitu majlis Pavilion Pitstop Fashion Beats. 

Ianya merupakan acara tahunan yang dihadiri oleh rakan-rakan artis sempenan pelancaran Jenama Coach Cool Americana.

Dalam majlis tersebut, Dynas Mohktar hadir bersama teman karibnya yang dikenali sejak zaman persekolah.


"Dia kawan lama saya dan kenal sejak zaman sekolah. Memang dia lelaki yang rapat dengan saya sekarang. Saya hanya pernah berjumpa dengan ibunya saja dan ahli keluarga lain belum. Masih awal untuk saya kongsikan tentang itu (kahwin). Insya Allah" jelas dynas.

Apa yang memeranjatkannya, Fesyen Pakaian yang dikenakan Dynas adalah pakaian yang cukup berani sehinggakan potongan lurah dada sampai di bawah paras buah dada. Kain hitam itu sekadar diikat bersahaja.Itu diantara perkara yang paling berani.

Jom layan gambar :













0 Response to "Lurah dendam hingga bawah dada Dynas curi tumpuan peminat?"