LUAHAN HATI :Bukti Gadis 'AMUK' Di Stesen Minyak Tidak bersalah didedahkan!! (TONTON VIDEO)

awek mengamuk

Video sekumpulan gadis mengamuk di sebuah stesen minyak Shah Alam yang menjadi viral di laman sosial facebook. Malah ramai yang komen mengatakan gadis-gadis ini 'kurang ajar'. 

Menurut sumber portal Oh! Media iaitu page yang menyiarkan rakaman video tersebut, pihak wanita berkenaan telah tampil membuat penjelasan lengkap termasuk report polis.

awek mengamuk

Menurut mereka, tindakan pemandu teksi tersebut yang telah memukul salah seorang daripada mereka menyebabkan kekecohan besar tersebut terjadi.

awek mengamuk

awek mengamuk


Mungkin kerana cara percakapan gadis-gadis tersebut ‘boleh tahan’, pemandu teksi tersebut mungkin menjadi geram sehingga menggunakan kekerasan terhadap gadis tersebut.

Selepas kejadian, mereka telah ke balai polis untuk menyelesaikan kes ini, bapa gadis tersebut telah sampai dan sebaik mengetahui anaknya dipukul, bapa gadis tersebut telah bertindak nekad memukul pemandu teksi berkenaan.

awek mengamuk

Kerana tumbukan itu, pemandu teksi berkenaan mengalami pendarahan di muka. Sepatutnya kejadian ini diselesaikan cara berhemah, tapi bapa manakan sanggup tengok anaknya dipukul.

awek mengamuk

Laporan polis sudah dibuat dan kes masih lagi dalam siasatan.


LUAHAN HATI mangsa : 

"Kepada yg dok komen tak tentu pasal dan tak tau hujung pangkal... ini statement dari seorang saksi... viralkan la... baca betul2 posting Sribayu Atirah... harap kawan2 boleh share supaya yg dok komen dan memfitnah tu semua tau kisah sebenarnya...."


Cuba anda tonton video (kredit oh media) dari awal hingga habis dan perhatian video dan percakapan mereka. Jika anda sendiri berada di tempat mereka.... apa yang akan anda rasa?? atau sekadar melihat sahaja? 


Klik Like Support
Kedondong Merah!!

0 Response to "LUAHAN HATI :Bukti Gadis 'AMUK' Di Stesen Minyak Tidak bersalah didedahkan!! (TONTON VIDEO)"