Cerita ni cerita panas - Edura Diyana Bakal Isteri Zizan?


Dalam ketiadaan apa-apa isu yang menghangatkan, Zizan Razak telah mengumumkan akan berkahwin bersama gadis pilihannya sebelum ini.

Zizan telahpun menghantar rombongan merisik ke rumah gadis tersebut pada hari Rabu minggu lalu.

Gadis masih muda "trang-tang tang" berusia 24 tahun dan merupakan seorang penuntut jurusan perakaunan di sebuah institusi pengajian tinggi di terengganu adalah Nur Edura Diyana Hisham.




Lebih mengejutkan lagi, Zizan turut didakwa telah menjalinkan hubungan bersama gadis tersebut semasa dia masih bercinta dengan Emma Maembong! Betul ke Zizan? Zizan oh Zizan..?

Apakah motif sebenar zizan dalam isu memilih kekasih ini? Emma Maembong pun cantik apa? apa motif sebenar Emma putuskan hubungan dengan Zizan?



Kenapa dengan secara tiba-tiba? Dalam isu ini, ramai yang tertanya-tanya kenapa mesti Nur Edura Diyana Hisham.



Zizan Razak merupakan pelawak terkenal di Malaysia. Gandingannya bersama Johan, telah mencetuskan fenomena di Malaysia suatu ketika dahulu.


Malah, Setiap lawak yang diberikan kepada penonton pastinya akan mencuit hati.

Sejak kebelakangan ini, kita hampir jarang melihat zizan dikaca tv, yang hanya keluar adalah cerita kontroversi zizan.

Secara umumnya 'PELAWAK Malaysia' merupakan ikon bagi seni hiburan di tanah air, tanpa pelawak-pelawak inilah menjadi punca kaca tv kita akan jadi suram yang hanya dipenuhi drama dan juga berita-berita terkini.

Malah sebelum ini, dikatakan seorang pelawak terkenal, telah memalukan industri hiburan tanah air dengan kerakusan nafus seksnya. 














pelawak terkenal tersebut sering menghantar mesej berbaur lucah dan meminta untuk dihantarkan gambar bogel kepadanya. 

Mereka juga turut mendedahkan bukti perbualan mereka dengan pelawak tersebut. Menurut salah seorang wanita itu, dia bertindak untuk membuat pendedahan ini bertujuan untuk memastikan tiada lagi wanita yang terpedaya dengan tipu helah pelawak tersebut.


0 Response to "Cerita ni cerita panas - Edura Diyana Bakal Isteri Zizan? "