Vila Nabila : Izzat dikecam dalam facebook sejak ditemui malam tadi



Tiba-tiba nama Vila Nabila menjadi perhatian umum diseluruh pelusuk malaysia sejak semalam. Orang ramai yang ingin mengetahui kejadian sebenar, berkumul dihadapan vila Nabila bagi menyaksikan kebenaran yang mengatakan 23 orang hilang sewaktu berada dalam Vila Nabila sehinggakan membuat jalan skudai itu menjadi sesak penuh dengan kenderaan.

ni bila punya gambar ni? semalam ke? ke 2 tahun lepas?


Semalam, 22 remaja yang dikatakan 'hilang' di Vila Nabila telah ditemui dan hanya seorang sahaja remaja yang sampai saat ini belum diketahui.

Cerita Vila Nabila semakin hangat dikatakan apabila tiba waktu petang, yang mengatakan Izzat Izzudin itu telah disorokkan oleh mahluk halus. Barangkali mereka lebih bijak sebelum mengetahui jawapannya.

ada yang menyakinkan lagi seluruh rakyat malaysia walaupun tidak sahih berita itu, mereka tetap meyakinkan masyarakat malaysia.



Remaja, Izzat Izzudin Husin dilaporkan hilang Sabtu lalu telah ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, Johor, selepas tengah malam tadi.

awal pagi tadi, Izzat dan 2 rakan, lelaki dan perempuan sedang dirakamkan kenyataan di Balai Polis Bandar Dato On. Hanya 2 wartawan yang mendapat berita penuh malam tadi iaitu Mazidul Akmal Sidik dan Zulhazri Abu Bakar yang terus berada di luar balai. Tiada media lain bersama mereka.



Setelah ditemui dalam keadaan selamat, Izzat Izuddin dikecam pula kerana bersama kekasihnya di Flat Desa Mutiara. Barangkali rumah bujang tersebut diduduki oleh pelajar-pelajar seumur dengannya.





0 Response to "Vila Nabila : Izzat dikecam dalam facebook sejak ditemui malam tadi"