Uncleseekers Positif Dadah



Jam 1.25 bertarikh 6 julai 2012 Jabatan Siasatan Jenayah Johor dalam kenyataan hari ini berkata ujian air kencing itu dijalankan terhadap Syed Abdullah pada pukul 1.25 petang tadi dan disahkan positif dadah jenis morfin, di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nusajaya.

Uncleseekers ditangkap pada 4 julai jam 9.45 malam di plaza tol senawang dan hari ini polis pada jam 1.25 petang mengesahkan ujian air kencing yang dijalan, positif dadah.

agak menghairankan sikit bila pihak polis mengatakan unclesekeers positif dadah. sedangkan yang kami tahu dia tu memang anti dadah.


yang peliknya macam mana adeekseekers pun terlibat sekali. mungkin dalam perjalanan tu adeek ikut sekali kot. tu yang polis sapu semua tu.

Mengikut firasat, dadah itu terbentuk mungkin daripada rokok gudang garam yang dihisapnya dan menurut sumber sehari sebelum uncleseekers ditangkap, beliau mengalami migrain dan diberikan ubat untuk menghilangkan migrainnya. mungkin dos ubat tu terlalu tinggi jenis ubat " Cafergot (klik) dan Sunprox (klik) . sehinggakan dalam masa 3 hari kesan dadah itu tidak hilang-hilang. menurut sumber ubat-ubat itu tidak memberi kesan pun.

0 Response to "Uncleseekers Positif Dadah"