Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 65)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 65)


Maka teman telah menggantikan tempat uncleseekers untuk menyambung part yang ke 65.

Jika rakyat malaysia sudah tahu. Siri Sultan Johor Atau Kerabatnya telah melabuhkan tirai buat seketika waktu dan mungkin akan disambung esok, lusa atau 7 tahun kemudian.

Buat masa ini, uncleseekers sedang direman oleh pihak polis atas kesalahan diblognya uncleseekers.blogspot.com yang bertajuk Sultan Johor Atau Kerabatnya? yang sirinya tergendala akibat ditahan oleh pihak polis.


Ramai menantikan kisah atau sambungan part yang ke 65.

Berikutan kes itu, maka tersebar luaslah Siri Sultan Johor Atau Kerabatnya? sehinggakan mereka yang tidak tahu menahu perkara ini telah pun diketahui umum.

"kalau saya kena tangkap, lagi bagus...lagi ramai lah yang tahukan " ujar uncleseekers.


Setelah 8 hari direman, kini wujud facebook "kita semua uncleseekers"  yang mengatakan uncleseekers bukan keseorangan ""Kita Semua Uncleseekers" mewakili suara rakyat yang menentang kezaliman pemerintah, tak kira kerajaan atau raja! Solidariti bahawa Uncleseekers bukan keseorangan."


Sumber mengatakan adeekseekers telah bebas dari tuduhan dan dibenarkan pulang. berita rasmi belum diketahui lagi.


Uncleseekers ditahan oleh pihak polis nusajaya pada 4 julai ditol senawang jam 9.45 malam dan beliau menghadapi tahanan reman selama 4 hari dan disambung kepada 3 hari. 11 julai merupakan tarikh perbicaraannya dan malangnya perbicaraan tersebut ditangguhkan sehingga hari ini.

saya tidak bersalah!!!!!!larikkkkk.....

0 Response to "Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 65)"