Pendedahan diri Uncleseekers

Namanya Syed Abdullah Hussien yang dilahirkan di Johor baru yang dahulunya merupakan orang penting dalam Seekers sesson 1 dan dua, kini rancangan seekers bermula musim ke tiga dikuasai penuh oleh NTV7.


Berumur sekitar 40an, kini menjadi bloggers terkenal dimalaysia dengan tajuk ramalan mimpi yang telah pun tercatat sejarahnya dan ianya mungkin kebetulan.

Berminat berkenaan masakan kampung, klik untuk mengetahui resepi-resipi daripadanya.



Uncleseekers juga merupakan seorang duda yang telah ditinggalkan kekasih hati sejak sekian lamanya. Walaupun hidup bersendirian. Beliau tetap bangga menjadi bloggers terkenal kerana dapat berkongsi pelbagai maklumat untuk dikongsikan bersama pembaca.



Hari makin hari hits pembaca meningkat, jika ada isu besar yang diramalnya, pasti hitsnya akan meningkat secara mendadak.

Ramai manusia yang tidak puas hati dengannya, barangkali cara dia atau percakapan dia yang sering melenting jika dirinya membuat pembongkaran berkenaan paranormal klik. lagi-lagi kalau kes bomoh penipu.



Jika dilihat dari komen-komen yang tidak profesional itu, hanya lebih 50 orang sahaja yang membencinya, barangkali mereka terlupa berjuta lagi manusia yang terus menyokongnya.

Andai anda berada bersamanya, dialah manusia yang paling periang. Jika berkaitan kerja, dialah manusia paling serius untuk memastikan setiap kerja yang dijalankan mengikuti citarasa dan tepat kordinatnya.

Klik untuk ke Blog Uncleseekers

Bila berkawan, dialah yang paling seronok, beliau bukanlah kaki lawak, tetapi setelah belajar lawak daripada zelmy, kini beliau sentiasa membuatkan orang ramai tersenyum.

Klik untuk terus berhubung dengannya difesbuk sementara masih bernyawa.


P/s : uncleseekers jangan marah.


0 Response to "Pendedahan diri Uncleseekers"