Antara Camera dan Scandal

Sebelum ini Harian Metro pernah mengeluarkan entry berkenaan CCTV yang dipasang oleh ayahnya semata-mata mahu megintip siapakah Lembaga Hitam yang sering berkeliaran disekitar rumah beliau.KLIK

Jelas dan nyata, CCTV itu dapat merakamkan pergerakan lembaga Hitam yang sebenarnya kekasih kepada anak perempuannya itu.



Ketika dilihat melalui CCTV, anak kepada warga tua itu sedang bercumbuan. Lalu ayahnya mengmbil tindakan mengunci pintu dan menghubungi pihak berkuasa.

Fakta, Apabila seseorang itu meletakkan CCTV, Kamera Video atau pun perakam Suara, Pasti mereka mahukan sesuatu dari dalam bilik tersebut.



Tidak kiralah jika ianya hanya mahu mengrekod pergerakkan seseorang atau pun mahu merakam perbualan seseorang.

Kebiasaannya, perkara ini berlaku apabila seseorang itu, mempunyai SCANDAL terlalu ramai sehingga membawanya ke bilik beliau. Tidak kira lah dirumah mahu pun dipejabat.


Dan apabila diketahui oleh orang sekeliling, maka tindakan untuk memasang CCTV atau Kamera itu diletakkan tanpa pengetahuan empunya diri.

Jika dirumah setiap pergerakan akan dipantau oleh rakan serumah yang cuba membongkar rahsia yang selama ini tidak terjawab.

Yang pastinya bukan orang kampung sebelah mahupun taman sebelah atau Negeri Bersebelahan.


Andai jika jawapan terjawab, pasti orang itu akan berasa malu dan segan. Dan andai jika pergerakan orang sekeliling itu diketahui orang tuan empunyai diri, pati segala kelengkapan kamera itu akan menjadi hak milik kekal tuan punya diri.

0 Response to "Antara Camera dan Scandal"