Sangat cantik bahasanya - ...selagi rasa itu ada -





hati tersentap.

kecewa melanda hebat.

aku berusaha menjadi yang sesempurna mungkin.

tapi jika itu yang dipilih.

aku terkelu.

sekeping hati berwarna merah ini...diracik racik !

sungguh !

aku ada. secara realitinya.

bukan tiada !

kenapa yang fantasi juga dipilih ?

menompang dagu.

aku juga terkadang memilih jalan itu.

jalan fantasi itu.

tapi aku terpaksa.

sebab realitinya tidak sudi memelukku erat ~

sedangkan aku sangat dan teramat sangat menantinya.

jika ia berbaloi untuk dinanti...

iya...

aku akan tunggu...realiti itu...

oh fantasi...pergilah kau...

kerna aku ada disini.

berdiri.

tidur.

duduk.

berlari.

berjalan.

aku tetap wujud hakiki disini.

menunggu kamu !!!

0 Response to "Sangat cantik bahasanya - ...selagi rasa itu ada -"