Kaum GAY 'RAKUS' pertahankan HAK mereka!!!

Hubungan GAY ataupun Hubungan sesama jenis antara lelaki dan lelaki sudah menjadi perkara biasa di Malaysia tatkala ini. Jika kita dapat lihat, lelaki berpelukan sesama lelaki, meraba sana sini, bersepah di sekitar kuala lumpur dan melaka tanpa rasa segan silu.





Apa yang terbuku dibenak pemikiran orang sekeliling, adakah lahirnya mereka-mereka ini adalah untuk dijadikan GAY oleh ibu mereka sendiri?

Mungkin tidak, yang pasti ianya hadir dalam diri mereka itu sendiri. kerana terlalu minatkan lelaki. mereka sanggup lakukan apa sahaja untuk memuaskan nafsu seks rakus mereka itu. Apa yang pastinya tuhan tidak meredhai akan kehadiran mereka  didunia yang cukup fana ini.

Nak salahkan siapa? Ibu bapa mereka, yang pasti ibubapa mereka telah memberikan segala ilmu tentang agama, cukup segalanya, solat, pandai mengaji ditambah pula dengan kehenseman diri mereka dan bijak. Apa yang menghairankan disini, mengapa Pasangan GAY ini, terus tetapkan pendirian mereka, yang pasti jawapan, mereka diserang penyakit otak sewel.

Sebelum ini, blog mazidulakmal.com pernah membongkarkan kerakusan GAY di sebuah Blog http://sherita4ever.blogspot.com/ yang merupakan seorang guru di sebuah sekolah dikelantan. Bayangkan, seorang pendidik, yang cuba meraih nafsu dengan menggunakan blog. Andai Pelajar lelaki yang diajarnya membuatkan beliau mempunyai perasaan sayang kasih terhadap pelajarnya? cuba anda bayangkan? atau mungkin perkara itu sudah berlaku disekolah? tetapi pelajar itu mendiamkan diri? banyak kemungkinan disini.
Barangkali kerana segan dan menjaga nama yang dikatakan terkenal di JPN kelantan dengan reputasi terbaiknya, http://sherita4ever.blogspot.com telah pun meremovedkan blognya dari tatapan umum.




Sehingga membuatkan rakan-rakan GAY RAKUS cuba mempertahankan Nasib dan  HAK mereka Seperti mana mereka rakus memperlahap kemaluan masing-masing. Biar pun BERDEMO di Putrajaya sekali pun.




'Neilkie69 :

Saya setuju ngan awak, entah si Panda ini GAY jugek.. biarla mereka nak buat apa pun, janji mereka xganggu hidup orang.. xkesah blog gay ke, apa ke, itu semua hak masing2, kalo xnak tgk, xpayah buka, jangan la sentap, sy pun xpernah buka those blog/web.. pernah dgr, but it's not important kot. YES I'm gay and I'm PROUD ... the reason i came here just wanna say no matter if u're are fuckin gay or not! you were BORN THIS WAY! JUST LIVE UR FUCKIN LIFE .. biar la nak jadi apa pun, dieowg xganggu hidup orang lain. so dari sibuk duk ganngu hidup orang, baik g masjid berdoa dekat Tuhan, tambahkan pahala. xsemua org jadi GAY tu sbb terpaksa atau dipaksa. dah naluri dia mcm tu kan . terima je la..jangan AIB kan orang, nanti kite yang dapat malu jugek ..

Klik untuk membaca tampalan GAY RAKUS di mazidulakmal.com

Bersambung....

2 Responses to "Kaum GAY 'RAKUS' pertahankan HAK mereka!!!"

haryzkhairuddin berkata...

apa guna kita sorg tmbh pahala kalau org sekeliling buat maksiat.. ye tak? macam nabi saw penah bersabda, umatku akan buat semua dosa umat2 terdahulu. dari semua aspek kehidupan. semoga tak tergolong dalam salah satu dari golongan ni.
"we may have a dark past but we are never too late to create a bright new beginning."

Shah_clunk berkata...

betul tu ibnu khairuddin, yang semestinya mereka masih belum lambat untuk bertaubat, sementara pintu taubat masih terbuka, pergi lah bertaubat, jangan sampai kubur tak terima mereka nanti, mari lah sama-sama kita berdoa untuk mereka...