Berbikini di pantai

Jika anda tinggal di Amerika Syarikat, anda boleh melihat ramai di antara mereka yang muncul di pantai   dengan hanya dua helai pakaian berbikini. 

Berlainan dengan negara-negara Asia yang lain berikut terikat dengan adat dan agama. 

Di negara-negara Asia seperti Thailand, Filipina, Vietnam, Kemboja, China, dan lain-lain, wanita Asia memakai pakaian penuh yang meliputi dari dada mereka hingga paha atas. Mungkin adat di Asia, mereka tidak boleh memakai dua helai pakaian bikini untuk berenang di pantai. 

Sebab lain ialah orang-orang di Asia biasanya membuat kanak-kanak perempuan ini berasa malu dengan merenung mereka dari atas ke bawah. Jadi, wanita Asia ketika berada di pantai tidak mahu berbikini ketika dipantai





















Tetapi hakikatnya mereka tidka sedar bahawasanya malaysia juga terikut dengan budaya kebaratannya, cukup dengan cerita Artis malaysia pada awal tahun 2011.


Pelakon Fasha Sandha memulakan tahun 2011 dengan kontroversi apabila gambarnya memakai bikini ketika bercuti di Bali, Indonesia sempena sambutan tahun baru tersebar di Internet.

Sebanyak enam keping gambar percutiannya tersebar dengan empat daripadanya menampilkan Fasha hanya memakai bikini dengan menyarungkan pario berwarna hijau muda.

Difahamkan Fasha bercuti bersama beberapa rakan wanitanya di pulau peranginan tersohor itu sempena sambutan tahun baru selama beberapa hari. 

Sape tak gile beb tengok fasha macam ni. memang ramai lah terliurkan. Dengan bentuk badan yang menarik putih gebu. kalau dari belakang, nampak setiap ruang bula roma fasha. agak-agak siapakah yang akan terlekat dengan fasha ye..



Gambar Fasha Sandha Berbikini di Bali Indonesia









Jum kita lihat siapakah lagikah yang berbikini, 













bdee free image



0 Response to "Berbikini di pantai"