10 Gadis Cantik Sinari Blog Panglima Api!!!! cayourkkkk!!!

Sebelum ini, aku telah menyelinap masuk ke web2 atau blog2 orang lain untuk aku lakukan undian..hari ini, lepas siap aku laksanakan tugas di tempat kerja, aku berehat sebentar melayari internet.

Sambil menemankan teman-teman seperjuangan aku, hari ini, aku nak anda membuat undia bagi gadis-gadis yang tercantik untuk bulan ini. hehehehe....gambar siap yang termasuk dalam list ni...orang tu kategori cantik and cun la ye...

yang tak termasuk tu, mintak maaf lah...sebab tak terjumpa gambar korang semua.....sape nak masuk untuk undian kali ini...emailkan je gambar korang ke panglima8api@gmail.com....

nanti aku updatekan lah ye..


Cik Aura

Engkuyah

Farah

Farrah Bella

Liyxa

Nabilla

Nadhirah


Qaseh Scella

Tasha


Oklah, untuk seketika ini, hanya 10 model yang dapat dimuatkan untuk tatapan anda.

1 Response to "10 Gadis Cantik Sinari Blog Panglima Api!!!! cayourkkkk!!!"

Tanpa Nama berkata...

kihkihkih....mcm 5 org je yg cantek ni....