3 hari menjalankan kajian

Andai ditakdirkan ianya rezeki kita, pasti iannya akan muncul benar-benar dihadapan kita, kajian paranormal yang telah dijalankan buat kali ketiga ini tidak menampakkan hasil, tetapi hanya secebis saja yang diberikan kepada kami sekadar untuk tatapan umum...

Bergerak menuju ke lokasi yang sama buat kali ketiga tetap tidak menampakkan hasil kajian. Tetapi ianya seperti sekadar memberi petunjuk akan kewujudannya.


Malam terakhir, VJ yang bersendirian di tgh
  kawasan ataupun taman yang luas


Sebelum ini, pernah aku bertanyakan, sebelum tempat ini di robek oleh jentolak...apakah yang sebenar berada dikawasan ini.

"Korang tau tak sebelum tempat ni terjadi, ini adalah kawasan perkuburan orang asli, member aku da cek da...dia memang pakar bab-bab tanah ni" jelas abg mazidul.

Lantas aku befikir seketika bagai mana keadaan kubur dan penempatan orang asli tersebut,,,terngiang2 difikiran aku untuk dapatkan kesimpulannya.


kami cuba memikirkan apakah sebenarnya yang berlaku

2 sumbu lilin, mengapa yang ada hanya 2? adakah inya hilang atau pun??

Tetapi, setelah kami menjalankan kajian, memang ada kewujudan aktiviti paranormal dikawasan tersebut.

Tetapi lensa kamera kami tidak dapat merakamkan kelibat jelmaan mahluk tersebut.

Bukan 1 rumah, tetapi 2 buah rumah menjadi tempat kajian kami. Tetapi jelas, mereka tidak maju menunjukkan diri.

Adam, crew kajian paranormal menjelaskan, cik melor dan anak2nye berada di kawasan swiming pool. Aku cuba merasai akan kewujudannya, tetapi tidak diizinkanNya.

Setelah hampir 4 jam kami menjalankan kajian, dengan berbekalkan beberapa hasil kajian itu sudah cukup mengatakan wujudnya aktiviti paranormal... Untuk mengetahui cerita seterusnya berkenaan kajian yang di jalankan 3 kali tersebut, bolehlah terus ke laman web mazidulakmal.com...

Tulisan menggunakan blackberry 8900...

Sekian..

0 Response to "3 hari menjalankan kajian"