Uncleseekers jawab pertuduhan yang dilempar anak kepada Raden Johari mansor

Mengikut perjanjian yang telah saya janjikan, saya telah pun ajukan soalan terhadap Uncleseekers. Klik

Soalan yang di ajukan kepada uncleseekers telah pun beliau jawab. Kepada anak kepada Prof Datuk Raden Johari Mansor. dengarkanlah jawapan beliau ye..masih kamu ingat akan komen kamu suatu ketika dahulu dalam facebook??

ini komen yang ditulis dalam facebook kami benci uncleseekers :

klik la kalau nak tgk facebook ni:  Kami Benci "Uncle Seekers" 


Soalan pertama wahai Amer Raden Dhj :

1. Amer Raden DHJ - dulu adela minat2 sket nengok citer karut marut hantu dier.

Uncleseekers  :
Kita adalah pengkaji paranormal. Maksud paranormal ada dalam blog Uncle. Setiap manusia berhak mengkaji apa yang dia suka. Bukan kita minta duit sesiapapun semasa hendak buat kajian selama ini.kami bukan mencari tetapi kami mengkaji.


Soalan kedua wahai Amer Raden Dhj :

2. Amer Raden DHJ kate, Uncle fitnah dia kat blog mas kancil..?

Uncleseekers  :
Bukan Uncle yang tulis tapi mas kancil. terbaru ini pun Uncle cuma copy dan paste saja. Kalau dia tak puas hati atikel yg Uncle copy paste tu, dia boleh saman bila2 masa sajer. Jangan cakap nak saman jer, buktikan. Pleasee saman.


Soalan ketiga wahai Amer Raden Dhj :

3. Amer Raden DHJ beritahu Uncle kata ayahkande dia penipu ?

Uncleseekers  :
Buktikan kalau bapak dia tak tipu


Soalan keempat wahai Amer Raden Dhj :

4. betul ke Uncle mintak duit, waktu diorg tepon suh buang semua kenyataan dalam blog abg tu..?

Uncleseekers  :
Fitnah! Ada en Halim dan Boy (kepala 77 negeri Sembilan) sebagai bukti ketika itu. Bila dapat panggilan sajer dari dia Raden uncle terkejut, kenapa tetiba dia call tapi uncle dah standby byk benda sbb dah dua kali kena temberang dgn dia,

(satu semasa dengan sis dan ayien semasa dia suruh datang opis sentul, lepas kita datang dia pulak takder. Masa tu pengarang mingguan misteri aturkan aturjanji dan yang kedua dengan zelmy bulan ramdahan 2 atau 3 tahun lepas. masa datang tetiba staff dia kata raden dah keluar padahal ada orang repair kasut kat bawah tangga kata dia ada kat atas.)

Yang terbaru dia telefon minta tolong beri kerjasama padam artikel tentang diri dia dengan alasan kononnya Uncle ada hubungan persaudaraan dengan isterinya. Kalau bapak dia record rakaman tersebut, boleh dengar semula. Uncle tak takut dunia akhirat atas tuduhan tersebut.


Soalan kelima wahai Amer Raden Dhj :

6. raden ni mcm mane orgnye, depan baik dalaman menipu ke?

Uncleseekers  :
Macam tulah. Banyak orang Johor tau temberang dia. Bapak dia telah dijatuhkan hukuman penjara tetapi sekarang menunggu rayuan.


Itulah jawapan yang dikemukakan oleh uncleseekers terhadap aku, bermaknanya disini, setiap apa yang di cakapkan oleh Amer Raden DHJ itu hanyalah untuk menarik perhatian umum. Tetapi masyarakat sedia maklum akan kepenipuan ayahnya. Mungkin Amer Raden DHJ cuba untuk menegakkan benang yang basah. Tetapi apa yang beliau buat, beliau terlupa yang sebenarnya setiap perbuatan ayahnya itu semuanya tipu belaka.

Jika amer raden DHJ benar-benar mahu buktikan yang ayahnya sebenarnya tidak bersalah. Bukti dengna perkara yang benar.

Telah banyak perkara yang kita dengarkan dan telah banyak perkara umum telah luahkan. dari segi produk mereka, cara ilmu perubatannya (Bedah batin) segala tipu muslihat. samapikan menteri pun boleh termakan dengan kata-katanya.

Menurut Uncleseekers, Prof Datuk Raden Johari mansur telah pun dijatuhkan hukuman penjara, tetapi sehingga hari ini, beliau masih lagi menanti keputusan rayuan yang dibuat oleh mahkamah.

Terima kasih buat uncleseekers kerana membantu dalam merungkai apa yang sebenarnya berlaku.

0 Response to "Uncleseekers jawab pertuduhan yang dilempar anak kepada Raden Johari mansor"