JOHARI MANSOR - RAKUS DENGAN GELARAN, TAKSUB DENGAN KEHIDUPAN.....

SIAPAKAH JOHARI MANSOR??

Johari Mansor atau name tipu yg dibangggakan itu "SRI SULTAN KANJENG PANGERAN RADENJOHARI MANSOR NOTOBROTO NUSANTARA AL-HAJ DATO' Dr Prof."(bukan main panjang lagi..)adoiyai...klaka..
Johari Mansor yang telah memberi dirinya pelbagai gelaran Datok, Dr, Prof, Radin dan sekarang pula dia jadi DYMM Sri Sultan (apa tujuan nya ni?)...dia ni dulu tinggal di Batu Pahat dan jual ubat di tepi kaki Jln Wong Ah Fook, biasa menjadi pekerja kontrak di Singapore. SRP/LCE (zaman dulu) pun dia tak lulus. 20 tahun dulu dia dah guna datuk katanya sultan johor bagi, bila tanya DPMJ atau SPMJ, mingu depan dia tukar pengakuan, sultan brunei pulak bagi...

Lebih 10 tahun dulu, Jabatan Perdangangan membuat serbuan pada permis dia di KOMTAR (Johor) dimanan dia telah mengeluarkan Kosmetik Ciplak Citra Ayu dan menggunakan nama Citra Putih...dia kemudiannya telah seduce tuan punya kosmetik Citra Ayu (wanita yang sudah tua jauh lebih tua dari si Johari ni) sehinggakan bercerai dengan suaminya dan berkahwin dengan si Johari Mansur, of course bila dah gitu maka kes pun tutup, the woman did not press charges against him...anyway bila dah dapat apa yang dia nak maka wanita Indon tu pun dicerailah.

Dulu si Johari Mansor ini pernah dipilih jadi Bendahari UMNO Bahagian Batu Pahat, si johari ni janji & dan umum dlm paper nak derma UMNO RM1 juta, tapi sampai skrg 1 sen pon tak nampak....Orang UMNO pun ramai yang kena tipu dengan diani....

Johari Mansor ni bukan hanya gelar diri dia Dr, Prof dia pun mengaku dirinya keturunan wali 9 dan keturunan raja indonesia dan mengelar diri dia Raden dan baru baru ini memberi diri dia derajat Seri Sultan!

Lengkap berpakaian seba kuning, siap bertemankan isterinya yang tercinta, tapi hakikatnya semua tertipu dengannya.

TIPU..TIPU..TIPU JE KERJA DIA KAN......




KEHEBATAN JOHARI SEHINGGA MENTERI PERTAHANAN YB Dato' Seri Dr. Ahmad Zahid bin Hamidi TERTIPU:

ZAHID HAMIDI MENERIMA DARJAT KERABAT DARI SRI SULTAN KANJENG PANGERAN RADEN JOHARI MANSOR NUSANTARA (Johari Mansur) Majlis ini berlangsung di PWTC. Kenapa? Hubungan rapat Johari dan Fazley. Bukankah Fazley Pengarah Eksekutif di Putra World Trade Centre (PWTC) KL?

Begitu bermulanya pembongkaran yg baru nak bermula, malang sungguh kepada mereka yang telah tertipu atas nama Datuk Johari Mansor. Bagus bloggers yg bernama maskancil. tapi malangnya :

PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia

PERHATIAN:
Kepada readers yang dihormati. Amat sedih sekali kerana selepas hampir 1 week di UK, sekembali di Malaysia Mas Kancil mahu update blog dan malang sekali didapati buat masa ini Blog Mas Kancil tidak dapat di access oleh pembaca dari Malaysia (all ip address dari Malaysia).

Blog ini hanya dapat dimasuki melalui proxy ip (menggunakan ip address dari luar negara, bermaksud hanya people leaving overseas atau orang Malaysia yang menggunakan proxy servers sahaja yang boleh membaca blog Mas Kancil). Why? The Malaysian Communications and Multimedia Commission (MCMC) censorship? Maybe. Tak tahu lah kenapa..tapi if this situation persist than it would be fair to say that ..... MALAYSIAN GENERAL ELECTION IS JUST AROUND THE CORNER!!!

Oleh sebab demikian..buat masa ini I wont be updating this blog, sehingga masaalah ini selesai. There is no point in writing if a large segment of the Malay population cannot have access to it. Its sad....if finally we Malaysian are reduced to nothing more than budak budak........

Take Care kepada semua Readers dimanapun berada...Insyallah apabila this Blog dah ok dan boleh di access oleh Rakyat Malaysia, kita bertemu kembali nanti....(Cuba klik)

Begitu lah al kisah cerita blog maskancil tersebut.....

Lumrah kehidupan, kerana penipuan itu sudah menjadi nasik dalam dirinya yang diberi nama johari mansor.

Apakah tindakan terhadapnya, pernah satu ketika dahulu, sebuah lamanweb portal mengeluarkan kisahnya yang bertajukkan datuk johari mansor memalukan nama Malaysia? hurmm..pandai2 lah korang mencari ye apa kandungan berita tersebut, tapi tak pe....sy akan carikan untuk anda if ada dalam simpanan youtube tu..tp rase macam da kena deleted da....

selamat beramal.....


0 Response to "JOHARI MANSOR - RAKUS DENGAN GELARAN, TAKSUB DENGAN KEHIDUPAN....."