Anak Johari mansor Melenting dengan Uncleseekers?

Kadang-kadang kehidupan yang kita lalui ini sangat mengelirukan, kita tidak tahu sama ada apa yang kita buat itu sebenarnya iya atau pun tidak, sebab kita nak kejar kekayaan di dunia sahaja bahkan kita terlupakan kewujudan akhirat.

 

Sedang melayari facebook sambil makan kuaci manis, ternampak satu facebook, kami benci uncleseekers (klik la kat sini)  seronok melihat telatah anak muda ini yang bernama (klik) dengan pelbagai gelagat dia. Aku cuma tersenyum lebar melihat komen-komennya disitu.

 

Apakah yang sebenarnya berlaku? Anak kepada Datuk Raden Johari Mansor ini mengata family beliau telah di fitnah olehnya. Tetapi bayangkan sudah berapa banyak artikel Berkenaan Datuk Johari Mansor ini telah tersebar dalam internet? Sangat banyak, sampai kesemua statementnya kebarangkaliannya sama sahaja. Kebetulan wujudnya Uncleseekers ini membuatkan mereka goyah dengan apa yang mereka tahu siapa Uncleseekers...?  Kenapa perlu untuk menyuruh Uncle Seekers membuang statement yang ditulis UNCLE? kenapa tak gunakan media " Harap kepada kesemua bloggers atau pengguna internet budiman, harap dapat padamkan segala maklumat berkenaan Datuk Raden Johari Mansor" kan senang kalau buat macam tu. bukan Uncleseekers seorang sahaja yang terlibat. ramai sangat. Semuanya sebab penipuan yang di buat oleh Raden Johari mansor.


Ini Komen yang telah di copy n paste dari Facebook anaknya :

 

 Amer Raden Dhj  : terus terang,dulu adela minat2 sket nengok citer karut marut hantu dier,tp biler Syed Abdullah Uncleseekers sendiri membuat fitnah ttg family wa kt blog mas kancil,kate produk sume mengelupas,ayahkande wa penipu,pastu bile ditelifon suh buang apa yg dier tulis,dier plak ugut nk duit untuk buang sume natang yg dier tuli...s tu..?hahaha lawak2..xpela,setiap percakapan tu sume,kite jmpe di muke pengadilan,insyallah lau terlepas undang2 dunia,undang2 akhirat ko xkn terlepas,seriously,berbuat baik dihadapan tp buruk di dlm hati..taubat la wahai si penangkap anto..

 

Yang di boldkan itu adalah ayat yang akan dirungkaikan selepas ini : 

 

To be continue. sebab nak interview uncle pasal 7 perkara yang di boldkan nanti. harap uncle sudilah ditemuramah ye.... tp senang ke nak jumpa uncle ni..klu uncle baca...emaikan kat sy ye....atau mereka yang rapat ngan uncle tolong-bawakkan aku kat dia ye....

Sekian terima kasih, bawak-bawak beramal...

0 Response to "Anak Johari mansor Melenting dengan Uncleseekers?"