KISAH BEKAS PERMAISURI AGUNG

KISAH  BEKAS PERMAISURI AGUNG - UNCLESEEKERS

"Cinta Syyhh"

10 days to go....

Abang jumpa Aisyah di Mahkamah nanti.
Cun aarr...


Belum sempat buku keluar dah kena saman.
Looorrr
...


Tuan Syed Putra telah berjaya memulihkan 'barah payudara' Permaisuri Aisyah dalam masa 19 hari sahaja. Bukti rawatan Aisyah pulih sepenuhnya dari barah akan disertakan dalam buku "Cinta Syyhh" nanti.

Aishah cuma 'berusaha', ubat dari Tuan Syed Putra hanya sebagai 'medium' namun tuhan yang memulihkannya.


Ada juga 'satu kes' yang Tuan Syed Putra gagal pulihkan masalah barah ini. Yelah...dia bukan tuhan dan mungkin juga pesakitnya melanggar pantang semasa sesi rawatan...

Walaubagaimanapun, saya tabik sama ini Tuan Syed Putra, kalau tidak kerana rawatan yang diberikannya pada Aisyah bulan Mei 2010 (kalau tak silap tarikhnya) dot dot dot Aisyah kena dot dot dot. Nak tahu lebih lanjut tanya Tuan Syed Putra sendiri

Sesiapa yang berminat untuk mendapat nombor talian Tuan Syed Putra, sila email kepada saya, 'uncleseekers@gmail.com'. Saya tidak jamin keberkesanannya tapi 'trackrecord' Tuan Syed Putra ini pada pandangan peribadi saya untuk merawat barah boleh diberi 4 bintang!

Malaysia's Top 10 Fastest Rising Searches On Google

New Straits Time - 29-11-2010

Ada seorang teman menghubungi saya ketika saya sedang diwawancara oleh wartawan Agendadaily, "Uncle your blog 2 minggu berturut-turut tangga teratas, tahniah!". Saya jadi 'blur' sekejap! Bukan itu tujuan aku sebenarnya.

Dua hari yang lepas empat anggota Team PSI menziarahi aku di Janda Baik bertanya pada aku, " Abang, bolg abang ni dah hit satu juta lebih, kalau ada 'nufnang' mesti masyuk ni..." Aku pun melayan saja kerenah mereka tetapi hati kecil aku berkata "Bukan cara ini yang aku nak cari rezeki sebenarnya"

Beberapa projek-projek yang aku usahakan beberapa tahun lalu hanya menunggu hasil sahaja sekiranya DIA mengizinkan.


Hanya satu kesilapan fakta dalam artikel Agendadaily ini. Dato Badrul & Kak Saodah... laptop itu Aishah hadiahkan kepada anggota Team PSI, bukannya kepada saya. Laptop itu dalam bonet kereta Zelmey selama seminggu kerana saya tidak mahu menerimanya. Saya hanya setuju kalau laptop tersebut diberikan untuk kegunaan Team PSI dan akhirnya beliau bersetuju.

Permaisuri Aisyah perampas suami orang?

Kenapa mama mengizinkan Aisyah berpelukan dengan pelbagai lelaki dihadapan mama sendiri? Mama pun tahukan bukan seorang lelaki saja yang dipeluknya tapi....! Mama selalu nasihat Syed dan bercerita tentang agama dan sentiasa memperdengarkan ayat suci.

Syed tak kisah dengan pelbagai tuduhan yang diberikan pada Syed kerana memaparkan gambar 'seumpama' dan pelbagai kisah tentang Aisyah. Yang penting nanti mereka akan tahu juga akhir cerita kisah ini dalam buku "Cinta Syyhh".

Adakah mama masih ingat lagi kes Aishah mengatakan seorang pelayan lelaki di sebuah restoran kompleks membeli belah Wangsa Walk adalah suaminya hanya kerana lelaki tersebut mendakwa bahawa dirinya berketurunan bunian dan disaksikan sendiri oleh mama dan Zelmey.

Kenapa Aisyah sanggup menyerahkan cincin dijarinya kepada pelayan tersebut yang telah pun beristeri? Perbuatan Aisyah merampas suami orang ketika itu dibuat tanpa rasa bersalah! Syed berani potong jari kalau mama lupa kisah ngeri ini!

Apa perasaan mama kalau sekiranya mantan permaisuri Malaysia berstatus ibu tunggal yang lain hendak merampas suami mama? Begitu juga perasaan isteri lelaki tersebut! Mama tiada rasa 'kemanusiaan' ke sampai lelaki itu diberhentikan kerja?

Syed tetap tidak akan lupakan 'peristiwa ngeri' itu dan akan abadikan dalam buku "Cinta Syyhh" nanti.

Kenapa Aisyah boleh 'meroyan' begitu sekali sehingga sanggup mencium tangan lelaki tersebut? Mama boleh menangkis dakwaan Syed kalau semua artikel dalam blog ini berunsur fitnah pada wartawan atau pihak berkuasa. Berkata benarlah mama, apa yang sebenarnya telah berlaku kepada Aisyah sekarang? Syed rasa sedikit sebanyak yang mengikuti cerita "Cinta Syyhh" ini dan segelintir" rakyat Malaysia nak tahu perkembangan terkini tentangnya...






Dah terlanjur
...


1. Kesemua cek yang diberikan oleh Permaisuri Aisyah kepada saya belum pernah sekalipun "Cek Tendang" seperti fitnah komen-komen dibawah. Berapakah nilainya akan didedahkan dalam buku "Cinta Syyh" nanti. Walaupun pada saya nilainya "sangat ciput" tetapi ianya menjadi satu kenangan abadi...Cek pembayaran yuran perkhidmatan diatas diberikan kepada saya selepas berjumpa dengan Aisyah di Mandarin Oriental Hotel pada 6-6-2010. Saya bukan Gigolo. Oleh kerana itu anda harus membaca buku "Cinta Syyhh" ini supaya anda tahu cerita sebenar.

2. Team PSI hanya menjayakan program Seekers di NTV7 untuk Musim Pertama dan Musim Kedua sahaja. Musim yang lain kami tidak terlibat. Kalau tiada sebarang penampakan "makhluk paranormal' dalam kajian team kami yang lalu, ianya adalah fitnah dari 'segolongan kelompok kecil" yang mencemburui kejayaan kajian kami. Kami hanyalah pengkaji paranormal yang mencari kebenaran (to seek the truth)

3. Susur jalur keturunan saya (klik). Kalau ada kelapangan, bacalah dengan hati terbuka kupasan penulisan saya tentang ahlul bait (keturunan rasullullah). Kaum syed-syed dan syarifah jangan tersinggung dengan artikel saya ini kerana saya suka mencari kebenaran. Kalau anta semua tak puas hati kerana mendakwa ana menghina keturunan rasullullah, anta boleh jawab balik artikel ini dengan 'fakta' bukannya 'emosi'. Demi mencari kebenaran tiada kamus 'tolak ansur' dalam prinsip hidup ana.

4. Setiap komen negatif yang diberikan menjadi kegemaran saya kerana ianya ibarat baja yang akan menyuburkan akar tunjang. Komen fitnah membuat saya tersenyum sinis kerana saya sentiasa bersedia menunjukkan bukti. Anda jangan lupa... kerana kami adalah seorang pengkaji!

5. Mana dahulu? Alfatihah atau AlBaqarah? (klik)
6. Hantu (Makhluk Paranormal) suka perempuan seksi? Ini antara bukti yang kecil saja hasil kajian kami untuk berkongsi pengalaman dengan anda. Masih ada 78 rakaman lagi sebagai bukti yang masih belum sempat dimuatkan dalam blog ini.(Klik)



Walaupun aku terima puluhan atau mungkin ratusan atau mungkin juga ribuan atau puluhan ribu cercaan dari orang ramai terhadap wajahku yang tak berapa macho ni ciptaanNYA namun...

Aku masih berbangga dari dulu sehingga sekarang kerana aku tak "makan duit perempuan"! Tak percaya? Boleh tanya sendiri mantan isteriku dan mantan aweks2 aku dulu. Ahakz

Ada juga komen lucu yang diterima bahawa gambar-gambar dalam blog tentang cerita "Cinta Syyhh" adalah palsu! Sila buktikan, jangan asyik tuduh ajer...

Gambar famili Aishah bersama anjing di MKI Janda Baik ini salahke? Biasalahtu..orang lain semua salah, diri sendiri saja yang betul...

Kalau Aisyah kahwin sebelum buku ini diterbitkan, abang akan taja ...... dan akan musnahkan semua buku yang akan dicetak. (tapi tolong bayar balik kos cetakan pada penerbit sudahlah). Kat abang tak payah bayar apa-apa. Walaubagaimanapun sehingga hari ini 30-11-2010 jam 00:20 pagi, abang masih belum mula menulis apa-apa pun lagi cuma sedang kumpul 'semua bukti' gambar dan fakta sahaja. Akhir minggu ini baru nak tandatangan dengan pihak penerbit. Pastu minggu depan baru nak ambil ISBN kat perpustakaan negara.

Apalah abah ni...ini cuma "cinta syyhh" daa..

Mungkin komen anda ada disini...Mingguan Warta Perdana beri satu mukasurat untuk ini saja. Wow! Kalau beli iklan berapa ribu nak kena bayar ni? Mekasih boss...



Mantan Permaisuri Aishah pada 20-5-2010 di Janda Baik. Kenapakah beliau boleh bertukar menjadi xxxx secara tiba-tiba? Adakah kerana 'kesilapan' yang lalu semasa menjadi permaisuri atau xxxx?

Ramainya yang telah menyihir Aishah...Mama sendiri tak pernah marah Aisyah berpeluk dengan lelaki. Yang korang sibuk pasal apa? Mama mesti pelik bagaimana syed boleh dapat gambar-gambar 'seumpama' ini. Kamera Aisyah yang berwarna hijau itu sentiasa berada di dalam begnya. Syed pun tak tau bila masa gambar Syed berpelukan dengan Aisyah dan lelaki lain dicuci dan dimana! Tetapi Allah Maha Kaya dan Syed tidak pernah menyangka tetiba satu hari bulan Julai 2010 ada seorang hamba Allah dari Kuala Lumpur datang ke Janda Baik semata-mata hendak memberikan gambar 'seumpama' ini pada saya. Saya dimaklumkan bahawa gambar-gambar itu telah di'cuci' di kedai gambar Pavilion pada bulan Jun 2010. 4 bulan saya simpan gambar ini dan saya termenung! Banyak-banyak manusia dalam dunia ini kenapa saya pula yang terpilih memiliki gambar 'seumpama' ini?

Adakah Ustaz ini juga telah menggunakan ilmu sihir....? Dato Seri..., Aisyah perlukan seorang suami dan sudah terlalu lama menjanda. Beliau perlukan seseorang untuk bermanja....Janganlah disekat nafsu dan perasaannya. Beliau berkahwin ketika usia remaja.... Berilah beliau peluang kali ini. Adakah kerana wang ringgit atau pangkat Aisyah diperlakukan begini. Berpijaklah dibumi yang nyata. Dulu pun Dato Seri orang kebanyakan jugakan? Please...lepaskan dia.. Saya merayu...Biar satu Malaysia atau dunia tahu saya dedahkan penderitaan Aisyah selama hampir sepuluh tahun. Saya tiada ruang lain untuk membantunya. Ianya berlaku secara spontan setelah mendapat ilham DARINYA. Terpulang pada orang ramai untuk mengatakan saya mengaibkan Aisyah tetapi DIA maha mengetahui nawaitu saya. Banyak Aisyah luahkan pada saya satu ketika dahulu dalam talian atau ketika kalau ada ruang kami berdua sahaja tanpa kehadiran mama. Kalau Dato Seri tidak percaya apa luahannya pada saya, Dato Seri boleh periksa perbualan kami satu ketika dulu. Saya tidak gentar! Pada mulanya Aisyah paling gembira kalau saya panggil namanya "Ya Ukhti..." dengan nada berlagu... Maaf Dato Seri, saya terpaksa paparkan gambar-gambar 'seumpama' ini diadalam buku "Cinta Syyhh".

Buat mama, sebagai seorang wanita mama lebih mengetahui perasaan Aisyah bukan? Kadangkala Aisyah tidak mahu bayar kasut yang harganya tak sampai RM200 yang mama berkenan ketika membeli belah? Mama terpaksa bayar duit sendiri padahal Aisyah sanggup 'shopping' puluhan ribu ringgit sehari dan berikan barangan tersebut pada siapa yang menggembirakan hatinya. Kenapa ini boleh berlaku? Adakah Aisyah marah pada mama atau...

Mama, maaf kalau bahasa Syed agak kasar atau lucah. Bagaimanakah perasaan kita kalau lubang telinga yang gatal tak dikorek?
Bukan setahun mama tapi 10 tahun!

kekadang saya tegur juga Aisyah tentang ketidakadilannya tentang perkara sebegini tetapi Aisyah akan menjawab sambil mulutnya dimuncungkan dahi berkerut "Kadang-kadang Aishah belikan barang-barang untuk dia orang juga abang" Bila saya tanya bila? Aisyah m,enjawab dengan selamba " Kalau ada moodlah". Bila dia dah buat perangai macam tu saya pun malaslah nak tanya lagi...

Bermula "Cinta Syyhh" ini di Istana Kayangan Pak Habib

Siapakah yang telah membatalkan saat-saat akhir keterampilan Mantan Permaisuri Agung Siti Aishah dalam filem arahan MJamil bertajuk "Momok Jangan Panggil Aku" yang mana aisyah telah bersetuju dan sanggup berenang dalam kolam renang selama 1 jam untuk menguruskan badan. Betapa sukarnya saya ketika berhadapan dengan MJamil ketika itu kerana poster, bunting dan lain-lain dalam proses percetakan diatas persetujuan Aishah pada awalnya. Saya kena maki "kaw-kaw" punya melalui telefon dan sms dengan MJamil ketika itu) Saya padam 'smsnya' kerana dia adalah kawan saya. Saya faham beliau menanggung kerugian besar kerana Aishah menarik diri disaat-saat akhir..tapi akhirnya...
Dalam buku kisah "Cinta Syyhh" banyak perkara pahit saya kena telan...s aya akan berkongsi pengalaman ini dengan pembaca sekelian


Semua pemberian dari aisyah yang berharga untuk diri saya sendiri seperti percutian keluar negara dengan menaiki 'jet peribadi', kereta berjenama, wang ringgit, handphone dan lain-lain semuanya saya tolak tetapi gelang jam berharga RM19.00 dari tangannya sendiri saya terima?
Semuanya terjawab dalan buku "Cinta Syyhh"

Kenapa Aisyah tidak sebulu dengan Tengku Puteri Zahariah binti Sultan Salehuddin Abdul Aziz Shah (Kuyah) merupakan puteri Sultan Selangor, Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj ibni Almarhum Sultan Hisamuddin Alam Shah? Benarkah Aishah sibuk membeli-belah bersama keluarganya ketika Almarhum Tuanku sedang gering ketika itu? Buku "Cinta Syyhh" mengupasnya...

Ada juga yang fitnah ayahku ada skandal dengan Kuyah atas pendedahan "Cinta Syyhh" ini. Macam-macamlah dia orang ni...tak tau asal usul cerita main 'bedal' jer...tapi saya tak ambil 'port' langsung sebab dah faham sangat dengan 'kelompok-kelompok PHD' ni. Yang menaikkan atau menjatuhkan manusia ditangan tuhan bukan manusia.
Kalau setakat nilai tanah lebih RM10 juta milik ayahku (S.H.ALATTAS) yang aku duduki sekarang seluas 11 ekar di Janda Baik ini , aku masih boleh pandang sebelah mata lagilah sebab banyak lagi 'billionair' kat luar sana tetapi aku sangat kagum dengan kekayaan ilmunya, tawakkal, kenalan, budi bahasa dan paling aku tabik pada ayahku kerana mempunyai ribuan anak angkat yang menyayanginya dan memanggilnya 'abah' dari semua pelusuk dunia dari pelbagai bangsa, umur dan kerjaya.


Yang x tahu apa-apa lebih baik duduk diam-diam jer. Takyahlah komen yang merapu sebab saya x pernah pun jawab satu pun komen anda. Wallahi, Watallahi, Wabillahi.. Kerana komen negatif yang diberi rasanya dari 'kelompok yang sama' . ermmmph..sukatilah labu..mekasih banyak-banyaklah kerana andalah yang buat 'hits' sehingga 1 juta lebih dalam masa x sampai 20 hari. Banyak tu..kalau nak buat duit dari nuffnang dah bolehlah tapi itu bukan tujuannya.

Anda boleh dapatkan kisah benar "Cinta Syyhh" ini dari laman sesawang 'Agendadaily' sebab mereka hubungi saya sendiri untuk maklumat terkini dan ulasan mereka lebih telus.


Anda juga boleh lawati blog ini sebagai rujukan kerana ianya lebih terbuka. Saya tidak mengenalinya tapi kalau tidak silap (kalau salah mohon maaf) pemiliknya ada minta izin dari saya untuk 'publish' cerita ini dari 'facebook' dan saya katakan padanya "berkata benarlah walaupun pahit'. Sebaik-baiknya sesiapa yang ingin dapat maklumat terkini boleh hubungi saya untuk mendapatkan nombor talian peribadi saya untuk mendapatkan cerita sahih agar tidak menimbulkan fitnah, tidak tersasar dan yang paling penting dapat keizinan dari saya sendiri. (email saya - uncleseekers@gmail.com). Ingatlah, segala berita yang disampaikan kita harus bertanggungjawab dunia dan akhirat". Jangan lupa etika kewartawanan. 5W 1H - (Why, When, Whom, Where, What & How). Tapi kalau nak 'hentam' jugak seperti biasalah prinsip saya, anda bebas berbuat apa-apa kerana saya tak beri anda seposen dan anda juga tak beri saya seduit 'hentam jer labu'



1 Response to "KISAH BEKAS PERMAISURI AGUNG"

Tanpa Nama berkata...

ni pesal blog ni baru nak tau pasal ni..hahahah....ape lah...tp terbaik siut uncle...respek same lu la...