Rosmah Perempuan Puaka??

Seriously, kami mendapat email dan permintaan yang sangat tinggi dari para pembaca Oh! Artis untuk mengulas video mengenai Rosmah Mansor yang dah mula tersebar di Youtube since last week lagi. Actually sejak hari pertama lagi video tu ada, dah ada someone yang inform kami melalu Twitter mengenai video tersebut. Cuma kami agak tidak berani mengulas mengenai kisah-kisah sensitif masyarakat ni. Dan apa yang lebih penting, Rosmah Mansor bukanah seorang artis. Cuma dah menjadi resam kami, bukan sahaja kami akan mengulas mengenai artis, tetapi juga buat sesiapa yang digelar selebriti (menjadi pemerhatian ramai).
Dari video yang kami tonton, keluarga terdekat yang mengenali Rosmah Mansor dan yang lebih penting, Saudara kandungnya sendiri yang telah meng’kantoi’kan siapa sebenarnya Rosmah Binti Mansor. Pelbagai perkara dikupas satu persatu melalui video tersebut. Hakikat kebenarannya hanya Allah yang tahu. Cuma kemunculan saudara kandung Rosmah sendiri membuka pekung di dada, membuatkan video ini tidak dapat dinafikan oleh sesiapa. Tonton dan nilaikan sendiri. Selebihnya terpulang pada anda.

KOLEKSI VIDEO ROSMAH PEREMPUAN PUAKA (PART BY PART)

POLITIK BABI NAJIB

Video ini nyata sekali telah di’edit dengan begitu teruk dan hina sekali oleh mereka yang tidak bertanggungjawab. Nyata sekali untuk menghina kepimpinan Datuk Seri Najib. Mengapa ianya masih wujud di Youtube? 
Agak hairan video yang tersebar ini seolah-olah dipandang sepi oleh mereka yang berkenaan. Seminggu, dua minggu dan sehingga saat ini, ia tetap dipandang sepi. Mengapa? Itu menjawab kerana apa wujudnya entri ini.
Tolong… Tolong jangan politik’kan entri ini dengan komen-komen anda. Kerjasama amat dihargai.

0 Response to "Rosmah Perempuan Puaka??"